Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Viktnedgång på allvar!!

Publicerad 2013-06-24 14:28:08 i Allmänt,

I dag började min man och jag vårt nya liv.. Vikten ska ner och där med basta.. För att inte ha så dålig fantasi när det gäller vad man ska ha för lunch och middag så har jag gjort upp matsedlar som jag sen har veckohandlat efter :) Så här ska det banne mig försvinna kilon.. Jag har skrivit upp mina mål jag har med denna viktnedgång men har inte kommit på några "belöningar" om man klarar sina delmål! TIPS?! Har även vägt och mätt mig och ska göra det en gång i veckan hade jag tänkt.. Kommer att försöka uppdatera dagligen om vad som händer och hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela