Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Tävlingen ska vinnas :)

Publicerad 2013-08-02 09:46:51 i Allmänt,

 
En kompis och jag tävlar om vem som kan gå ner mest i vikt till den 24 Augusti men har inte gjort annat än att fuska tycker jag.. Så började dagen med ett träningspass a la Olga :) Härligt ont i magen ;) Ska ner till stan sen med och tänkte först ta bussen men icke, ska ta en omväg ner till stationen där jag ska köpa ett resekort.. Så lite duktig ska man väl vara idag innan man ska ta tåget in till Karlskrona och kolla på Sean banan med Johanna och barnen :)
 
Så nu jäklar är det hårdhandskarna som ska på för jag ska vinna tävlingen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela