Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Uppe innan tuppen

Publicerad 2012-01-02 05:16:01 i Allmänt,

Usch vad jobbigt det var att stiga upp i dag.. Ville bara ligga kvar i min varma goa säng. Varför ska sängen alltid vara som skönast på morgonen?? Ny arbetsvecka med nya tag.. Jobbar bara 4 dagar denna veckan vilket är jätte skönt.. Haha, det märks att jag är blixter trött för jag skriver som om att jag inte har något att prata om.. Man kan inte tro att det är 2 Januari i dag, 7 plus grader ute och regn.. INGEN SNÖ?? jaja, vi fick väl kanske tillräckligt de 2 föregångna åren, eller vad säger ni? ;) Ne nu ska jag kolla lite på internet innan jag ska bege mig mot bussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela