Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Prickigkorv

Publicerad 2011-05-08 15:07:50 i Allmänt,

Gud som Enzo ser ut i dag.. Hela hårbotten full med prickar och då menar jag verkligen HELA!! Fast man märker inte riktigt att han är sjuk för han är lika glad och busig som vanligt.. :) Lite feber har han med men inget som han behöver alvedon för..

Har dessutom i dag upptäckt att han har blivit rädd för dammsugaren, kunde inte komma in i hans rum och dammsuga förrän panikskriket var igång.. Innan har han kunnat somna till dammsugar ljudet men ICKE, det har försvunnit..

Idag har min gubbe bestämt att vi ska ha kycklingpaj till middag. Så då får man ställa sig och göra det sen.. ;) Ska även ställa mig och göra en kladdkaka sen till i kväll.

Nej nu ska jag se om jag kan få min sjukling att sova lite, han har inte sovit något sen han vaknade halv sju i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela