Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Nyttigare och ett bättre liv

Publicerad 2011-06-21 22:13:38 i Allmänt,

Älsklingen och jag kommer att börja med LCHF den 1 Juli för att se hur det funkar och gå ner en del i vikt som vi båda två behöver ganska mkt.. Men med pepp från varandra så kommer det gå galant tror jag.. Beställde hem två kokböcker med en massa LCHF recept som kommer göra det en aning lättare.. :) Så jag har ritat upp i ett block med olika delmål och med våra mått och vikter och så vi kommer väga oss och mäta oss 1 gång i veckan hade jag tänkt för att få lite mera motivation.. Så jag ska hålla alla här på bloggen uppdaterade med det och en massa recept hade jag tänkt, dock har jag varit väldigt dålig med att uppdatera innan men ska bättra mig..

Nu ska jag sova så jag orkar stiga upp i morgon när klockan ringer halv 5..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela