Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Matsedel vecka 30

Publicerad 2011-07-22 09:29:55 i Allmänt,

Det är så tråkigt när man frågar här hemma vad man ska ha för middag och man får "jag vet inte" till svar.. Så jag skrev ner en massa maträtter på ett block gjorde sen smålappar med rätterna på och la i en burk så gubben min fick dra tills det inte fanns några lappar kvar.. Detta resulterade i att jag fick fram 4 veckors matsedlar.. Så det gör det mycket enklare att göra middagen när man redan har något bestämt.. Så jag har fått förfrågningar att jag ska lägga ut matsedlarna så det ska jag göra, vecka för vecka.. Såhär ser matsedeln för v. 30 ut...

MÅNDAG:
Spagetti med köttfärssås

TISDAG:
Korvalåda med ris

ONSDAG:
Skogspanna med potatis eller fullkornsris

TORSDAG:
Kycklingbitar med currysås och ris

FREDAG:
Lasagnette

LÖRDAG:
Torsk med potatis och dillsås

SÖNDAG:
Pasta med ostsås och skinka


Alla måltider kommer att serveras med en sallad.. :)
Smaklig måltid :)

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-07-22 10:37:53

Kanon Josefine! Om du har möjligheten så kan du väl skriva var du hämtar recepten ifrån. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela