Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Tandavärk!!

Publicerad 2011-12-31 16:03:48 i Allmänt,

Kunde inte somna igår när jag la mig i sängen.. Gjorde ett försök från det klockan var 21:30 men tror klockan var närmare 24:00 innan John blund var på besök hos mig, dock vaknade jag igen 02:30 och har varit vaken sen dess.. Har en tredje visdomstand är på väg upp och satan vad ont det gör.. Till en annan sak nu, det är nyårsafton i dag och jag har börjat förbereda det lilla mys vi ska ha här hemma.. Enzo är badad efter att ha haft pasta bolognese i hela ansiktet och håret, så nu är han ren och fin. Presenterade duschslangen för han idag som han innan har varot rädd för, men idag gick det hur bra som helst! Mammas stora kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela