Mamma till Enzo

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Ful och fet? Jo tack jag vet!

Publicerad 2011-12-30 21:53:23 i Allmänt,

I morgon är det sista dagen på mitt patetiska, tjocka och feta liv!! Dock ska denna dag festas med potatisgratäng och kyckling och sist men inte minst!! Chokladpudding!! Tradition.. Sen på söndag ska det inte finnas något sånt här hemma.. Stenhård ska jag vara! En gång för alla!

Så i morgon ska jag be min älskade sambo hjälpa mig att mäta mig sen ska jag väga mig! Ska även lägga upp ett "tränings schema"! Var inne på någon sida och kollade hur mycket kalorier man bränner om man väger som jag och gör olika saker i ungefär en timme! Haha vilka siffror jag fick upp, det roliga är att man bränner nästan 300 kalorier bara av att leka med sin son, ME LIKE :)

Har även haft funderingar kring det här med "målsnören" som jag skrev för ett tag sen, om man uppnår sina mål kanske man skulle ha någon slags belöning! Men vad?? Lite vardagslyx som ett bad i lugn och ro och slippa höra en skrikande son utanför för att han inte får komma in!! Det hade varit något..

Men har ni några förslag?!?!

Kommentarer

Postat av: MonsterÅsa

Publicerad 2011-12-31 15:42:13

Slingor/färgning/klippning hos frisör, ett par nya skor, en inredningsdetalj du önskar dig, prenumeration på någon härlig tidning, nytt klädesplagg, massage, mys på balkongen med nya växter/möbler, ja herregud det är bara din fantasi ( kanske pengar) som sätter gränserna. Kram !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Tvåbarnsmamma <3 Enzo 2,5 år och Evelina 3,5 månader <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela